ברוכה הבאה לתכנית למתיחת בטן בשיטה הטבעית של העוטפת

יקרה, אני שמחה שנרשמת לתכנית העוטפת ובחרת לשקם את הבטן שלך בדרך טבעית ומהירה.
בתכנית נלמד יחד, צעד אחר צעד את רזי שיטת העוטפת הייחודית שלנו.
במייל זה יש מידע חשוב וחיוני כדי שתוכלי להתחיל את התכנית מוכנה, ולכן אני ממליצה לקרוא בעיון את ההסברים עד הסוף ורק לאחר קריאת כל ההסברים לבצע אחר ההוראות.

כל הפרטים ליצירת הקשר איתנו מופיעים מטה,
יחד עם זאת חשוב לי שתדעי שצוות התמיכה שלנו 
פעיל כל יום א’-ה’ בין השעות: 9:30-18:00

תכנית העוטפת הינה תכנית המשלבת בין מספר כלים:

איך מתחילים ?

 ישנן מס’ פעולות מקדימות שחשוב שתעשי כבר עכשיו כדי שתוכלי להתחיל את התכנית במהרה (מומלץ לקרוא בעיון).
במייל נפרד תמצאי את שם המשתמש ואת הסיסמא האישית שלך לאתר התכנית.

חגורות

חגורות התמיכה נשלחות אליך עם שליח עד הבית בשתי פעימות נפרדות – הראשונה עכשיו והשניה לאחר 4 שבועות בתכנית (הסבר בהמשך הטקסט). המשלוח מגיע עד 6 ימי עסקים מיום שליחת המידות.
כדי לזרז את הליך המשלוח, כדי שתוכלי לקבל בהקדם חגורות שמותאמות למידותייך, נצטרך לדעת את המידות המתאימות עבורך ואת הכתובת המדויקת למשלוח.
את הפרטים הללו יש לשלוח בטופס המצורף (מומלץ לסיים לקרוא את כל ההנחיות ורק אז לבצע אותן).

מידע חשוב בנוגע לחגורות בתהליך שלנו:
לאחר שנקבל ממך את המדידות שלך, ישלחו אלייך 4 חגורות, כל חגורה מתאימה לשימוש של בערך שבועיים (12-14 ימים). את תקבלי 4 חגורות בשתי מידות שונות, בהתאם למדידות ששלחת אלינו. אנחנו למודות ניסיון שכבר בארבעת השבועות הראשונים מידת החגורה קטנה. את מתחילה את התהליך עם המידה הגדולה שקיבלת ומתקדמת למידה הקטנה יותר כשאת מזהה שהחגורה כבר משוחררת או לא צמודה כמו שהייתה. לאחר 4 שבועות בתהליך את תמדדי את היקפייך שוב ותשלחי לנו את המידות העדכניות (בהתאם להנחיות הרשומות מעלה), בבקשה צייני במייל השני באיזה מידה של חגורות את משתמשת באותו הזמן, וישלחו אלייך עוד 4 חגורות שיתאימו לך עד לסוף התהליך.

מיילים עם מידות שנשלחים בימי חמישי יטופלו ביום ראשון בבוקר – יש לקחת בחשבון מבחינת זמן אספקת החגורות.

באתר התכנית תמצאי דף עם שאלות ותשובות בנושא החגורה, ממליצה לך לעבור עליו ולקרוא אותו (הוא נמצא בלשונית “מידע נוסף – חשוב” בראש העמוד של כל שיעור).

בכניסתך לאתר התוכנית יפתח עבורך במיידי פרק המבוא לתכנית, הכולל סרטוני הסבר מפורטים כדי שתוכלי להתחיל את התהליך הכי מוכנה שאפשר (סרטוני ההסבר מופיעים כתתי שיעורים בפרק המבוא).
אני ממליצה לך לצפות בכל סרטוני המבוא, ורק לאחר קבלת החגורות להיכנס לשיעור מס’ 1 ולהתחיל את התכנית. כשנכנסים לצפייה בשיעור מס’ 1 מתחיל התהליך המובנה של התכנית למשך 8 שבועות, לכן אל תיכנסי לשיעור זה אלא אם את מוכנה להתחיל את התהליך. 

לחגורות תפקיד חשוב בתהליך לכן לא מומלץ להתחיל את השיעור הראשון ללא החגורות.

ממליצות לך לשמור אצלך את המידות ההתחלתיות שלך, כדי שתהיה לך נקודת השוואה בשליחת המידות למשלוח השני. 

 

אפליקציה

מוזמנת להוריד את האפליקציה מחנות האפליקציות בטלפון הנייד
שם האפליקציה- magic progress

לאחר הורדת האפליקציה לטלפון הנייד יש להקים את הפרופיל האישי שלך ולבצע כניסה ראשונית לאפליקציה, במקביל את צופה בסרטון ההסבר – זו הדרך הקלה והנוחה ביותר לעריכת הפרופיל הראשוני באפליקציה ולהבנתה.

סרטון ההסבר על השימוש באפליקציה מצורף לך כאן למטה, ובנוסף נמצא בתת השיעור של פרק המבוא באתר התכנית.

חשוב שתדעי שהאפליקציה היא כלי נפרד לתיעוד התהליך ולכן שם המשתמש והסיסמה לאפליקציה הם לא אותו שם משתמש וסיסמה כמו של אתר התכנית, יש לבחור כסיסמה את מספר הטלפון הנייד שלך.

חובה להצטלם לפני התחלת התכנית כדי שיהיה תיעוד של המצב ההתחלתי (מומלץ להצטלם עם גוזיה ומכנס נמוך – מכל 4 הצדדים). בהמשך חובה להצטלם אחת לשבועיים כדי שנוכל לבצע מעקב נכון ומדויק אחרי ההתקדמות שלך בתהליך. במידה ותחליטי שאינך מעוניינת להצטלם, אין לעוטפת אפשרות לתת פידבק מקצועי על התהליך.

מומלץ לצלם את עצמך גם בטלפון הנייד שלך כגיבוי לתמונות באפליקציה.

 

מפגשי ZOOM

מפגשי הזום שלנו הם הבמה לשאול שאלות ולקבל תשובות, להתייעץ, לדייק את מה שצריך דיוק, לשתף ולקבל מוטיבציה. מפגשי התמיכה מתקיימים בלייב ואינם מוקלטים. מרגע כניסתך לשיעור מס’ 1, יפתח עבורך שיעור חדש כל שבוע. בכל שבוע, לאחר הצפייה בשיעור, ישלחו אליך במייל ובוואטסאפ הקישורים למפגשי התמיכה כך שתוכלי לבחור מבין שני מועדים את המועד המועדף עליך. שימי לב כי מייל זה יכול להיכנס לתיבת הספאם או קידומי מכירות, כדאי לבדוק האם הם שם במידה ולא ראית את המייל בתיבת האינבוקס. אין טעם להיכנס למפגשי התמיכה לפני שהתחלת לתרגל.

מועדי מפגשי הזום הם:

הודעות SMS

אנחנו ממליצות לך להירשם למסלול הודעות ה SMS שלנו שילוו אותך כל בכל יום.

ההודעות כוללות משפטי מוטיבציה והעצמה, קישור ישיר לסדרת התרגילים הרלוונטית לך ותזכורת על פתיחת שיעורים חדשים באתר. הרשמה למסלול ההודעות מתבצעת רק כשתתחילי את שיעור מס’ 1.

בתחתית העמוד של שיעור מס’ 1′ תמצאי טופס הרשמה בו תכניסי את מספר הטלפון הנייד שלך. שימי לב כי ההודעות ישלחו אלייך כל יום בדיוק בשעה בה נרשמת. לכן מומלץ להירשם בטופס ההרשמה בשעות שיהיה לך נוח לקבל בהן את ההודעות.

דיווח יומי

 

כדי לעזור לך להישאר על המסלול, וכדי שנדע שאת מתרגלת יצרנו טופס לדיווח יומי של התרגול.

הטופס מופיע בשיעורי התרגילים.

 יש לדווח לאחר כל פעם שנבצע תירגול.

תוכלי להיעזר גם בטבלת דיווח להדפסה המצורפת בעמודי תתי השיעורים של סדרות התרגילים בכל שיעור בנוסף לדיווח בטופס המיועד.

איך אפשר להיות בקשר?

כיתבי לנו

תוכלי לשלוח לנו מייל בכל עת לכל שאלה

דברי איתנו

שיחה טלפונית עם צוות התמיכה שלנו בטלפון: 058-7766938

לכל שאלה

תוכלי לשלוח הודעת וואטסאפ בכל עת לכל שאלה, להודעות בלבד

מידע חשוב !

ביצירת תכנית השיקום הושקעו משאבים ומאמצים רבים, וכן שנות לימוד וניסיון בעלי ערך רב.
 
שיטת ‘העוטפת’ מוגנת בזכויות יוצרים, אי לכך, כפי שנכתב בתקנון ההשתתפות בתכנית, עם הצטרפותך, התחייבת שלא להעתיק, לשכפל, להעביר, לפרסם, להעמיד לרשות הציבור, להעלות לרשת האינטרנט, לשדר, לשווק, לתרגם, ליצור יצירות נגזרות ו/או להפיץ בכל דרך שהיא תכנים, או כל חלק מהם – בין במישרין ובין בעקיפין, בין בעצמך ובין באמצעות אחרים.

אני שמחה שהצטרפת למשפחת העוטפת, מאחלת לך הצלחה והנאה בתהליך.

מיכל וצוות ‘העוטפת’.

סרטון הסבר לאלפיקציה

כיתבו לנו לכל שאלה

צרו קשר

מלאו את הפרטים

תודה על פנייתך, נחזור אליך בהקדם

צוות "העוטפת"